Thursday, April 9, 2009

Sambal Belacan Home Made


Assalamualaikum and Morning sume!!
Hahaha...lama dah aku tk update blog yang tk seberapa nih. Tetiba lak ari ni update citer sambal belacan. huhuhu...
Actually semalam ada sorang member lama aku masa skolah dulu propose kat aku kalo2 aku minat nak pasarkan sambal belacan home made bisnes family dia. Aku ok je. Bukan susah pun...benda da siap kan, tinggal tolong jual jek. So, for the start aku mintak la 10 botol dulu tengok market camne. Masa dinner semalam aku da try dah sambal belacan ni, sedap gak.
Harga dia tak mahal pun...RM6 je sebotol untuk 220 grams.
Kalo ada antara korang2 yang jengah blog aku ni apa kata try sebotol. Meh ar sokong bumiputera nye bisnes. Sedap..aku tak tipu. Kalo korang nak leh ar kol aku kat no nih..019-204 3322.
Aku tak tau nak citer banyak psl benda ni sebab nama pun dah sambal belacan kan, apa je citer yang aku nak stori...
Adios Amigosss!!!!

No comments:

Post a Comment