Tuesday, December 29, 2009

Back Again...

Assalamualaikum sume!!

Ish ish ish…rasanye dah masuk 2 bulan dah aku tak update blog yang tah hape2 ni. Kalau nak kata takde masa tu tak jugak tapi kalau lak nak kata banyak masa pun tak gak. Kesimpulannye, aku leh kata aku takde mood nak “mengupdate”. Why? Mainly becoz aku tengah down sekarang ni. Why again? Hmm…so many things happen in so many months. All that happened need my full attention to resolve.

Ape pun, aku kembali untuk menceriakan blog aku ni sebab aku rasa aku hutang banyak sangat dengan Addy!! Hahahaha…Dy, baca blog ko kejap tadi buat akak rasa betapa ketinggalannya akak dalam berblog ni. U have so many to tell and to share but I have so many to keep and not to share…hmm…

Kalau nak ikut memang banyak giler nak citer tapi tu la…citer yang nak di story tu sangat la personal and I can’t go public about it. Ikut hati nak je luahkan sume kat sini so that ringan sikit beban hati dan kepala ni tapi…its juz toooooo personal…

Ape yang boleh aku share dengan korang ialah..andainya sekarang anda sume sedang berbahagia dan bergembira, keep it as long as u can becoz u juz can’t predict when it’ll go and stop. Would it come back or it’ll juz go and won’t come back…Kalau anda ade rumahtangga yang bahagia, Alhamdulillah dan peliharalah ia sebaik2nya dan andai ada sume ade anak2 yang comel dan membahagiakan, sayangilah mereka seolah2 hari ini adalah hari terakhir anda bersama mereka. Kesimpulan dari apa yang aku merapu ni…keep ur happiness as long as u live and don’t let go for whatever reasons…

Love for all…

No comments:

Post a Comment